عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:عملکرد جوانان در رقابت های قهرمانی کشور طوری بود که ما به مسابقات بعد از بازی های المپیک 2016 امیدوار شدیم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود:به هر حال کشتی پس از المپیک هم ادامه خواهد داشت و با توجه به شرایط سنی که نفرات اصلی تیم ملی دارند به نظر می رسد آنها پس از این رقابت ها از دنیای قهرمانی فاصله بگیرند به همین منظور ما باید دستمان به لحاظ پشتوانه پُر باشد تا در آینده دچار مشکل نشویم.
وی با اشاره به رقابت های قهرمانی کشور در سال جاری تصریح کرد:یکی از مسابقاتی که ما می توانیم استعدادها را شناسایی کنیم و با سرمایه گذاری و دعوت به اروهای تیم ملی آنها را برای پس از المپیک مهیا سازیم همین مسابقات قهرمانی کشور است به خصوص امسال که این رقابتها با جام اُپن یکی شده بود و مرحله نخست انتخابی تیم ملی هم محسوب می شد.
دارنده مدال طلای بازی های 1974 تهران اضافه کرد:شاید انتظار و توقع ما بیش از این باشد که در هر وزن فقط یکی دو تا جوان مستعد و آینده دار در مسابقات قهرمانی کشور وجود داشت اما عملکرد قابل قبول همین نفرات هم جای امیدورای دارد.
وی ادامه داد:کشتی گیرانی چون سامان عبدولی،وحید میر فتح الهی،عظیم گرمسیری و مجید علیاری نفراتی بودند که نسبت به سایرین عملکرد بهتری داشتند و اگر تلاششان را بیشتر کنند و به خودباروی لازم برسند شما مطمئن باشید جانشینان بسیار خوبی برای ملی پوشان فعلی خواهند بود.
مشتاقی درباره نظارت مستقیم محمد بنا بر مسابقات قهرمانی کشور نیز اظهار داشت:به نظر من محمد بنا بهترین کار ممکن را انجام داد که طی دو روز رقابت؛خودش از نزدیک مسابقات را تماشا کرد چرا که علاوه بر آنکه انگیزه کشتی گیران چندین برابر شده بود او به عنوان سرمربی تیم ملی بیشتر از همه در جریان وضعیت فنی ملی پوشان است در نتیجه شناسایی نفرات مستعد از نگاه او برای دعوت به اردوی تیم ملی قابل تأمل است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار