معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید به توسعه ورزش در همه حوزه ها، گفت:در پی ایجاد بستر قانونی به منظور افزایش فعالیت های بدنی زنان شاغل هستیم.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رباب شهریان صبح امروز در جلسه ای اختصاصی با مسئولان ورزش بانوان استان های سراسرکشور، با بیان این که فعالیت مسئولین در ستاد، برگرفته از انگیزه مدیران ورزشی استان ها است، افزود: متولیان امور ورزش زنان جایگاه ارزنده ای دارند چرا که بدون چشم داشت و با کمترین توقع کارهای بزرگی در کشور انجام می دهند.

وی در ادامه موضوعاتی نظیر اعتیاد، پست های بلاتصدی در مجموعه ورزش و جوانان کشور، ماده 88 و وضعیت سالن های مورد استفاده بانوان در استان ها و شهرستان ها را از جمله دغدغه های مسئولان ورزش بانوان دانست که می توانند در این نشست هم اندیشی در خصوص آن بحث و تبادل نظر کنند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین با تاکید به توسعه ورزش در همه حوزه ها، گفت: وزارتخانه با رایزنی هایی که با معاونت امور زنان ریاست جمهوری دارد در پی ایجاد بستر قانونی به منظور افزایش فعالیت های بدنی زنان شاغل است.

شهریان به برنامه های فرهنگی این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه ای تحت عنوان « نهضت ما زنده ایم» در خصوص حضرت زینب در قیام عاشورا و پس از آن با هماهنگی بسیج وزارت ورزش و جوانان آماده کرده ایم که امروز درباره این برنامه بحث و تبادل نظر می شود.

در ادامه این نشست سوالات و دغدغه های مسئولان امور ورزش بانوان استان ها مطرح و از سوی معاون امور ورزش زنان پاسخ داده شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار