اتاق فرماندهی ستاد اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ورودی‌ پایانه مرزی شلمچه و ورودی تجاری منطقه آزاد اروند در مرز بین‌المللی شلمچه با 80 کانتینر تفکیک شده‌ ونیز برنامه‌ریزی‌ها بر اساس تأمین و افزودن 80 کانتینر دیگر از سوی اداره کل بندر و کشتیرانی انجام شده است.

ولی‌الله حیاتی با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند به‌ عنوان متولی پایانه مرزی شلمچه به شمار می‌رودافزود: در جهت ایجاد امکانات و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نسبت به راه‌اندازی یک موکب و 40 چشمه سرویس بهداشتی اقدام خواهد کرد.

وی گفت: سرپرست شهرداری خرمشهر به‌ عنوان شهردار منطقه انتخاب شده که بر این اساس 4 شهردار دیگر تحت نظر وی در جهت همکاری و مشارکت نسبت به برگزاری مراسم اربعین فعالیت خواهند داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: بیش از 460 چشمه سرویس بهداشتی در مسیر 11 کیلومتری پل نو تا مرز شلمچه تدارک دیده شده است.

ولی الله حیاتی افزود:ظرفیت اسکان موقت زائران اربعین حسینی در موقعیت‌ موکب‌های تعیین‌شده 5 هزار نفر و در یادمان شلمچه 3هزار نفر برآورد شده که پیش از اربعین ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.