دبیر فدراسیون اسکیت گفت: اسکیت‌بازان سرعت برای حضور در رقابت‌های جهانی اسکیت سرعت عازم چین تایپه می‌شوند.

علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفت‌و‌گو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: رقابت‌های جهانی اسکیت سرعت با حضور بیش از 60 کشور از سراسر جهان، اسیکت‌بازان قدرتمندی از آمریکا، بلژیک، آرژانتین، فرانسه، ونزوئلا، کره‌جنوبی، چین تایپه،ایتالیا، کلمبیا، بلژیک و دیگر کشورها از 24 آبان در چین تایپه آغاز می‌شود.

 وی افزود: تیم ملی کشورمان متشکل از محمد سروش‌مهر از فارس، مهدی ثمره از خراسان رضوی، محمد امین حیدری از زنجان زیر نظر مربیان خود به تمرینات تا زمان اعزام می‌پردازند.

نصیری خاطرنشان کرد: نخستین اردوی اسکیت‌بازان به منظور آمادگی تیم بروجن برگزار شد پس از آن اردو دوم در اراک و در اردوی سوم نیز در تهران در حال برگزاری است. 

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون اسکیت پس از بررسی کمیته فنی و رکورد سایر مدعیان جهانی، تصمیم بر این گرفت فقط 3 ملی‌پوش از اسکیت‌بازان کشورمان را در رده سنی جوانان به این مسابقات اعزام نمایند.
اسکیت بازان سرعت 20آبان  عازم مسابقات جهانی تایوان شده از 24 آبان به رقابت‌های خود خواهند پرداخت. هدایت ملی‌پوشان را حسین حیدری و محمد آرزومند برعهده دارند.  


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکیت ، نصیری ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار