هشدار هواشناسی برای 4 استان کشور/بارش شدید باران در 6 استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سازمان هواشناسی برای استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب بوشهر و جنوب و شرق فارس هشدار آب گرفتگی معابر و سیل را گزارش می دهد.

هشدار هواشناسی برای 4 استان کشور/بارش شدید باران در 6 استان کشورفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور اظهار کرد: امروز بارش شدید باران برای استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و برخی مناطق خراسان رضوی و شمالی پیش بینی شده است.

وی در خصوص هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی امروز برای استان‌های هرمزگان، جنوب بوشهر، جنوب و شرق فارس و جنوب کرمان هشدار آب گرفتگی معابر را اعلام می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین سواحل دریای خزر، نیمه شرقی کشور، برخی مناطق جنوبی آسمان بارانی را پیش رو خواهند داشت.

گودرزی در خصوص وضعیت هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهد داشت که بیشینه دمای امروز تهران 11 درجه و کمینه دما 8 درجه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ نخستین برف پاییزی امسال شهر تبریز و تعدادی از شهرهای استان فارس را سفید پوش کره است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار