دارنده مدال نقره جهان گفت:شاید راه بسیار سختی را پیش رو داشته باشم اما نمی توانم به بازی های المپیک فکر نکنم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از آنکه نتوانستم در رقابت های جهانی لاس وگاس حاضر شوم انگیزه ام را از دست ندادم و با همه وجود تمریناتم را دنبال کردم چرا که هدفی بزرگی چون رسیدن به المپیک را در برنامه دارم.
دارنده مدال برنز جهان با بیان این که باید ناکامی المپیک 2012 را جبران کند اظهار داشت:در بازی های المپیک لندن همانطور که همه شاهد بودند خیلی مفت و با بد شانسی محض از رسیدن به مدال محروم شدم اما هم اکنون آنقدر با تجربه هستم که در میادین بزرگ کمتر اشتباه کنم تا جای پشیمانی باقی نماند.
وی ادامه داد:قرار است حدود دو هفته دیگر در رقابت های بین المللی جام جایزه بزرگ باکو کشتی بگیرم که فکر می کنم این تورنمنت استارت خوبی برای قرار گرفتن در مسیر رو به جلویی که در برنامه دارم باشد.
اسماعیل پور خاطرنشان کرد:رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قرار است فرودین ماه برگزار شود که تا آن زمان طوری تمرین می کنم که با یک آمادگی مطلوب در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را به نحو شایسته ای که همانا ملی پوش شدن در بازی های المیپک 2016 است بگیرم.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار