نایب رئیس بانوان قایقرانی گفت: بانوان پاروزن آبهای آرام عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

فرحناز امیرشقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ اظهار کرد: بانوان پاروزنی که از ایران برای حضور در مسابقات آسیایی آبهای آرام اعزام شده بودند عملکرد قابل قبولی داشتند، تنها آرزو حکیمی و هدیه کاظمی که امید سهمیه های ایران بودند با توجه به برنامه ریزی اشتباهی که انجام دادند نتوانستند سهمیه کسب کنند. 
 
وی افزود: مشکلاتی در برگزاری مسابقات وجود داشت و تا لحظه آخر قرار نبود که سهمیه را پخش کنند اگر از این موضوع اطلاع داشتیم ما تا روز قبل تست گیری از پاروزنان انجام می دادیم تا ارنج‌ها محاسبه شود اما کشورهای شرکت کننده لحظه آخر اعتراض کرده بودند و فدراسیون جهانی اعلام کرد که سهمیه‌ها در همین مسابقات پخش خواهد شد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد:البته بانوان پاروزنمان زحمت زیادی کشیده بودند و با یک ثانیه زمان سهمیه را از دست داد و در کل تیم بانوان از 5 مدال طلایی که کسب شد 3 مدال را کسب کرد و نایب قهرمان بانوان در آسیا شد. 
 
امیر شقاقی در ادامه خاطر نشان کرد: در رده جوانان عملکرد خوبی داشتند در تیم بزرگسالان فاطمه کرمجانی یک طلا و یک نقره کسب کرد. 
 
نایب رئیس بانوان قایقرانی در خصوص شروع مسابقات قهرمانی کشوری آبهای آرام تاکید کرد: مسابقات قهرمانی کشوری بانوان آبهای آرام 15 آذر ماه برگزار می شود و پاروزنان زیر 23 سال و جوانان در رقابت با هم تیم ملی را تشکیل خواهند داد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار