آخرین تمرین تیم ملی برای برگزاری دیدار با ترکمنستان از ساعت ۱۱ امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار مقابل ترکمنستان از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۱ صبح امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*تمرین امروز در هوای کاملا صاف و آفتابی که البته با کمی وزش باد همراه بود آغاز شد.

*سه لژیونر باقیمانده یعنی رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی نیز به تمرینات اضافه شدند تا این تمرین با حضور 25 بازیکن برگزار شود.

*از همان ابتدای تمرین دروازه‌بان‌ها که حقیقی نیز امروز به جمع آنها اضافه شده بود به سمت دیگری از زمین رفته و مشغول تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی زیر نظر دن گاسپار شدند.

*از ساعت 11:05 بازیکنان پس از دویدن زیر نظر دکتر دیگو بدنساز تیم ملی کار با توپ را آغاز کردند که با آغاز کار با توپ همچنان کارهای بدنی و استقامتی ادامه پیدا کرد. به این شکل که بازیکنان دو به دو روبه‌روی هم قرار گرفته و پس از دقایقی پاسکاری یک ضرب دوباره به تمرینات نرمشی و کششی مشغول می‌شدند.

*تمرین امروز به دلیل قوانین برگزاری مسابقات رسمی به دلیل اینکه آخرین تمرین قبل از بازی با ترکمنستان بود به مدت 20 دقیقه بر روی خبرنگاران باز بوده و پس از شروع تمرین تاکتیکی و بازی درون تیمی خبرنگاران و عکاسان محل تمرین را ترک کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار