اختلالات فراوان و البته مقطعی اینترنت برخی مشترکان در هفته جاری موجب شد تا مقام ارشد وزارت ارتباطات هرگونه اختلالی در شبکه انتقال و ارتباطات کشور را رد کند.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختلالات مقطعی و قطعی‌های ناگهانی اینترنت برای برخی مشترکان کشور طی هفته جاری به اندازه‌ای بود که برخی شرکت‌های اینترنتی ترجیح دادند روی به سمت تلفن گویا بیاورند.
 
سابقا برخی شرکت‌ها در مواقع بروز اختلال سیستم تلفن گویایی را فعال می‌کردند که به مشترکان در ابتدای تماس گفته می‌شد دلیل مشکل چیست و تا چه زمانی احیانا رفع می‌شود.
 
اما بروز اختلالات هفته جاری باعث شد تا برخی شرکت‌های دیگر هم به این شیوه روی آورند تا در زمان تماس با واحد پشتیبانی شنونده پیام خاصی از قبیل "اینترنت برخی مناطق به صورت مقطعی دچار اختلال شده و کارشناسان در حال رفع مشکل هستند"، باشیم.
 
در حالیکه هفته‌های گذشته مشکل قطع لینک ارتباطی ایران به برخی شاهراه‌های ارتباطی جهان مطرح شده بود و قطعی‌ها به آن ربط داده شد اما اخیرا هیچ مشکل فنی از سمت وزارت ارتباطات گزارش نشده است.
 
محمود واعظی هم در ارتباط با این اختلالات اخیر گفته است که در حال حاضر اختلالات رفع شده و مسیر انتقال به حالت عادی بازگشته است.
 
وزیر ارتباطات خطاب به آن دست از مشترکانی که با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند، گفت: اگر اختلالی مشاهده می‌کنید ناشی از مسیر انتقال نیست و باید از شرکت ارایه کننده دلایل اختلال احتمالی را جویا شوید.
 

منبع:تسنیم
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
خسارت این قطعی اینترنت هم مردم باید بدن !!!
نه شرکت ها مسئولن نه وزارت خونه !!!
این که اسم این رفتار رو نمیشه گذاشت مشتری مداری به کنار !!!
اون پولی که بابت اینترنت قطع داده شده حلال میشه یا حروم ؟؟؟