دبیر جشنواره کودک:

کار غیر قانونی انجام ندادم/ شورای راهبری جشنواره کودک باید پاسخگو باشد

شهردار اصفهان باید ادعای خود را مبنی بر غیر‌قانونی بودن جداسازی بخش کودک و نوجوان در شورای راهبری مطرح کند.

علیرضا شجاع‌نوری بازیگر سینما و دبیر جشنواره کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صحبت‌های اخیر مهدی جمالی شهردار تهران مبنی بر غیر‌قانونی بودن جداسازی جشنواره کودک و نوجوان و جلسه‌ای که با حضور خودش و ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مدیر عامل فارابی و دبیر جشنواره دو روز قبل از اعلام این موضوع (جداسازی) برگزار شده گفت: من در چنین جلسه‌ای حضور نداشتم و تا بدین لحظه به دیدار شهردار محترم اصفهان نرفته‌ام.

وی افزود: ما مصوبه شورای راهبری را انجام دادیم. این شورا مرجعی قانونی است که درباره جشنواره کودک و نوجوان کار می‌کند و اگر مواردی این چنینی اتفاق بیفتد، باید این شورا به آن رسیدگی کند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک شهروند کار غیر‌قانونی انجام نمی‌دهم و به هیچ وجه کار غیر قانونی نکردم، نمی‌کنم و نخواهم کرد. شورای راهبری سینمای کودک و نوجوان پاسخگوی این جریان است و من پاسخگو نخواهم بود. من فقط دبیر جشنواره‌‌ام و طبق تصویب شورا کار را به نحو احسن و قانونی در شهر همدان برگزار کردم. به نحوی که همه راضی بودند و شهردار محترم اصفهان باید ادعای خود را در جای خودش مطرح کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار