بازدید اصحاب رسانه از مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸با حضور مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در بازدید از مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸ مسیح محمدی مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان گفتیک مرکز جدید اطلاع رسانی ۱۱۸در سیدالشهدا راه اندازی کرده ایم و در حال حاضر در دو مرکز, پاسخگویی ۱۱۸,استان را انجام میدهیم.

وی ادامه دادروزانه بالغ بر ۹۰درصد تماس، را در شیفت های مختلف پاسخگویی میکنیم.

محمدی افزودمجموعأ بیش از ۲۵۰ نفر در مجموعه ی اطلاع رسانی فعالیت میکنند که اکثر آنها پاسخگویی ۱۱۸را انجام میدهند.

وی گفتمرکز تلفن های دیگری همچون مجموعه ی ۹۹۹۰، ۲۰۲۰نیز درحال فعالیت میباشند, همچنین مرکز تلفن جدیده ۲۰۱۱۷ که پاسخگویی مکانیزه انجام میدهد.

محمدی بیان کرد مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸با صرف هزینه ی سنگین به مشترکین خود خدمتی با کیفیت را بدون تحمیل هزینه ای خاص ارائه میدهد.

وی اظهار کردشرکت مخابرات در راستای تعهداتش برای ارائه ی خدمات پس از فروش به صورت غیر حضوری, برخی از مراکز تلفن را پشتیبانی میکند.

وی در رابطه با مزاحمین مرکز ۱۱۸,گفت خوشبختانه مردم اصفهان از فرهنگ بالایی برخوردار بوده و تعداد مزاحمین این مرکز بسیار ناچیز است که این خود نوعی افتخار برای اصفهان میباشد.

وی همچنین در رابطه با شکایاتی که از این مرکز صورت میگیرد بیان کردتمامی تماس ها به طور سیستمی ظبط خواهند شد و اگر مورد خاصی وجود داشته باشد تذکرات لازم داده میشود.

محمدی تصحیح کرد هزینه ی تماس با مرکز ۱۱۸دقیقه ای ۳۰ریال میباشد.

وی اضافه کردتعرفه گزاری این مرکز را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام میدهد و شرکت مخابرات دخالتی در آن ندارد.

وی خاطر نشان کردهر ساله به واسطه ی ارزیابی های مختلف و مکانیزه های سازمان های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت مخابرات ایران موظف هستیم ارزیابی های کمی و کیفی را انجام دهیم.

محمدی افزودطبق ارزیابی های انجام شده ۸۵, درصد از مشتریان از لحاظ کمی و کیفی از این مرکز رضایت داشته اند که این رضایتمندی به تقویت اپراتور ها و حل مشکلات ترافیکی برمیگردد.

وی در رابطه با درج یا حذف شماره ای در کانال های اطلاع رسانی این مجموعه گفتشرکت مخابرات استان اصفهان دارای یکی از بزرگترین زنجیره ی کانال های ارائه ی خدمات پس از فروش است,همچنین کانال وب و پورتال به طور غیر حضوری که میتوانند به آن ها مراجعه کرده و به درج یا حذف شماره ی مورد نظر خود بپردازند و ما به طور آنلاین شماره ی مورد نظر را درج یا حذف خواهیم کرد.

وی خاطر نشان ساختبه واسطه ی ورود فناوری های جدید از جمله ان جی ان در تلاش هستیم که اگر به هر نحوی در شهرستان های دور و نزدیک با مشکل سرویس دهی مواجه شدیم حجم این ترافیک ها را به مرکز شهر منتقل کنیم تا ۹۹/۹ دهم درصد بتوانیم سرویس ارائه دهیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.