نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی تور آسیایی مشخص شدند

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا برگزار شد.

نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی تور آسیایی مشخص شدندبه گزارش خبرنگار حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت‌های تنیس زیر 14 ساله‌های تور آسیایی اصفهان نفرات راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی در دو بخش پسران و دختران مشخص شدند.

در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها جلال صادک از لبنان، امیر‌حسین روشنی را از پیش‌رو برداشت. سید ماهان میر موذی در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر از سد محمد عرفان درویش نوری گذشت

سیاوش شیردل و سهراب دکمه چین دو ملی‌پوش کشورمان با نتایج مشابه دو بر صفر از سد علی میرزایی و علی یزدانی عبور کردند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست آوردند.

در بخش انفرادی دختران نیز مهتا خانلو، ملینا مهرانی، نیلوفر قاسمعلی‌پور و مهشاد شعیبی با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در بخش دوبل دختران نیز زوج‌های مهتا خانلو و مهشاد شعیبی، ملینا مهرانی و یاسمن شجاعی‌زاده، مشکلات زهار صفی و ملینا زنجانی، نیلوفر قاسمعلی‌پور و کیانا غفرانی تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است هفته چهارم رقابت‌های تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا از روز شنبه در خانه ملل اصفهان آغاز شده  است و دو تنیسور از لبنان و سوریه در این پیکا‌رها حضور دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیسور ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار