دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خودبرای پسرش که در سال 1390 کشته شد، نامه ای نوشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای پسر ارشدش احمدرضایی که چندی پیش کشته شد، نامه ای نوشت.

یادداشت محسن رضایی برای سالگرد فوت پسرش

این نامه که در صفحه اینستاگرام محسن رضایی منتشر شده است به شرح زیر است:

جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشيدند . این بخشی از جنگ است که به ان توجه نمي شود . آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک ويا بازار برود؟

خانواده من یکی از ده‌ها هزار خانواده‌ای بود که این مشکلات را تحمل کردند.این مشكلات روی احمد هم اثر داشت و يك بار به مادرش گفته بود کاش یا پدرم شهید می‌شد که می‌گفتیم پدرمان شهید شده و یا می‌آمد و یک بار با هم به پارک و بازار می‌رفتیم.

احمد بخاطر روحیات خاصي كه داشت و شجاعتي كه در وجودش بود، سر پر شوري داشت و دچار اشتباهي در زندگيش شد ولي چيزي نگذشت كه متوجه شد و با مشورت من نقشي را بر عهده گرفت . و به تلافي اشتباهش ضربه اي هم به منافقين در امريكا زد كه در موقع لازم جزييات آنرا خواهيم گفت.

زوایای قتل احمد مشخص نشده است. پلیس امارات در این زمینه با ما همکاری نكرد حتی موبایل و کامپیوتر وی را هم به ما ندادند تا ببینیم آخرین تماس‌های وی با چه کسانی بوده است. احمد ما بالاخره به اصل خود بر گشت واحتمالا به همين دليل هم به قتل رسيد.
يك سال با ما به خانه خدا مشرف شد و ساعتها در كعبه نماز مي خواند كه همراهان او خسته شده و به هتل بر گشته بودند. به او مي گفتند شما زانو درد نمي گيريد؟
احمد بسيار قرآن مي خواند و ذكر مي گفت. در كنار جنازه اش پارچه سفيدي پيدا كردند كه هزار اسم الله را نوشته بود. برايش دعا كنيد."

یادداشت محسن رضایی برای سالگرد فوت پسرش + اینستاپست

گفتنی است؛ احمد رضایی، فرزند محسن رضایی، در ۲۲ آبان ۱۳۹۰ در هتل گلوریای دوبی در طبقه ۱۸ اتاق ۲۳ درگذشت. در بیانیه منتشر شده مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرگ او مشکوک خوانده شده‌است. علت مرگ احمد رضایی از سوی منابع مختلف دلایل متعددی از قتل و خودکشی با مصرف داروی ضد افسردگی اعلام شد  در حالی که گزارش بازرس ویژه در تهران حاکی است که او به قتل رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
این ضربه به منافقین چی بوده که بعد از گذشت بیش از ۹ سال و ۷ ماه هنوز اعلام نشده ؟! اصلا منافقین مگر در آلبانی و فرانسه و اروپا نیستند ؟ در آمریکا چکار می کنند ؟ الآن هم هستند یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سردار عزیزم، من یک هموطن شیعه ایرانی از زحمات شما و خانواده محترمتان بی نهایت تشکر می کنم.
تشکر واژه خیلی کمه بابت اون همه زحمات و رشادتهای شما، خداوند اجرتون بده و روسفید دو عالم شوید که باعث امنیت و آسایش مردم ایران شدید، هر چند خیلی ها ندونند و یا نخواهند بدونند و بفهمند و یا فراموش کرده باشند.
شما و خانواده محترمتان با شهدا محشور شوید و مطمئن باشید شهید زنده هستید. ما رو از دعاهای خیرتان محروم نفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سردار عزیزم تسلیت، ما رو در غم این عزیز از دست رفته شریک بدانید. خداوند روح این جوان پاک و عاری شده از گناه رو شاد نماید. ای کاش ما هم عاقبت بخیر شویم.
مطمئنا ایشون شهید شده، چون اون صهیونیسم های غاصب فهمیدند که احمد آقا تو راه راسته و میخواد اطلاعاتی به مقامهای جمهوری اسلامی بده، بنابراین شهیدش کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سردار با وفای اسلام و رهبرانم(امام خمینی و آیت العظمی خامنه ای)اگر در ریاست جمهوری هم رای بیاورید، ما بسیار خوشحال می شویم و استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای محسن رضایی، ما ایرانیان قدر زحمات شما و همچنین خانواده محترم شما رو که در طول خدمت انجام داده اید می دانیم. شما انسان سالم و دلسوز و پاکدستی هستید و ما هر قدر از شما و خانواده محترمتان تشکر کنیم، بازم کمه و حتی جبران یک شب از بیداری شما در جبهه های جنگ نخواهد بود.شما هم مثل سردار سلیمانی مخفیانه و بی ادعا کار کردید؛ انشاالله عاقبت بخیر شوید و پاداش اینهمه ایثار و دلسوزی و پاکدستیتان را از خداوند کریم دریافت نمایید.
سردار ما رو از دعای خیرتان محروم نفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خداوند بیامرزه، حیف که رفته
لعنت خداوند بر منافقین و آمریکا و صهیونیسم و حامیان آنها
واقعا جای تاسف داره اینچنین جوانان پاک و با ایمان از دنیا بروند و شیاطین انس و مکاران روزگار بمانند.
خداوند به خانواده محترم جناب آقای رضایی، صبر جمیل عنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
شهربانو تهرانی
۱۶:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
احمد رضایی دچار هیج اشتباهی نشده در مصاحبه ای که بار اول با خبرنگار رسانه ای که یادم نیست انجام داد خیلی مسلط و مطلع صحبت کرد و مشخص بوده که به افکار و عقایدش ایمان راستین دارد و نابغه ای این که زمان خود و خانواده خود بیست سال جلوتر است حرف های که احمد گفت الان بعد از بیست سال اپسوزیون ها و مبارزین نماها میگویند زمانی که احمد کار به آن بز رگی که از ذات وزن پرستی راستین و دانش و احساس عمیقش نسبت به وطنش داشت با وجود خطرات بسبار زیاد تن و همینطور وابسته بودن به یکی ار نور چشمان نظام شه من و دلیری و وطن پرستی اش نشات می گرفت که همه مردم به جز اندکی در خواب خرگوشی و با خواب زمستانی خرس ها فرو رفته بودند که هیچکس به دلیل نبود اینترنت حتی متوجه کار شجاعانه و کم نظیر ابن جوان شجاع و وطن دوست نشدند و بعد هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام سردار محسن رضایی . در زمان هشت سال جنگ تحمیلی زحمات شما برای این آب وخاک ودفاع از وطن برکسی پوشیده نیست. خداوند روح فرزندتان راشادکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
خدا روحش را شاد وبه پدر ومادرش صبر عطا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
همه ما در زتدگی دچار اشتباه و خطا میشیم و همیشه هم راه توبه و بازگشت به فطرت باز است و هیچکس جز خداوند حق قضاوت ندارد.
احمد رو هم خدا رحمتش کنه و اجر صبرش رو به پدر و مادرش عطا نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
خداوند رحمتش کند و به پدر ومادر او صبر بدهد.
ولی همانطور که آقای رضایی فرمودند که به اشتباهش پی برده بود.این قضاوت در مورد همه توبه کنندگان صدق میکرد.و اشتباه گذشته آنان لکه سیاهی بر پیشانیشان از نظر مسئولان نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
خدا صبرت بده حاج محسن، روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
آخی..... ایشالله که اینطوری باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
روحش شاد باشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
خدا بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
دعا میکنم خداوندبه آقای محسن رضایی صبرعطابفرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
نمیدانستم توبه کرده بود!انشااله خداتوبه شو قبول کنه.روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
خداوند بیامرزدش . شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
عجببببببب عجبببببببببب حالا چرا کشته شده و چرا الله اعلم.عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
خداوند روحش را شاد کند