رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدوديت های ترافيکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 22آبان ماه خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ جعفرمحمدنژاد گفت:تردد موتورسيکلت از ساعت12ظهر روز چهارشنبه20 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 22 آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز ، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی،تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه مازندران با اشاره به محدوديت های ترافيکی در محورچالوس– کرج،گفت: تردد انواع تريلر،کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود:تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت روز جمعه 22 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت17 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

به گفته وی،درمحورهراز،ترددکليه تريلر ها از اين محور ممنوع بوده و تردد همه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت8 صبح تا ساعت 24روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئيس پليس راه مازندران گفت : درمحور فيروزکوه تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت8 صبح تا ساعت24 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به بارندگي در محور های مواصلاتی استان از لغزنده بودن جاده خبر داد و از رانندگان وسايل نقليه خواست، با احتياط رانندگی کنند.

ضمناً مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راههای استان است.

انتهای پیام /س

برچسب ها: محدودیت ، ترافیکی ، آخر ، هفته ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.