مسئول بسیج رسانه کشور گفت: رسانه های کشور باید برای جذب بیشتر مخاطبان و انعکاس دغدغه های مردم بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بصیری در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انعکاس آرمان های جمهوری اسلامی ایران افزود: با تحلیل مناسب و معرفی ظرفیت های موجود می توان مردم داخل و خارج کشور را با دستاورد های نظام بیشتر آشنا کرد.

وی بر آمادگی بسیج رسانه برای همکاری با صدا و سیمای خراسان رضوی برای تولید آثار تلویزیونی فاخر تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: بهترین سرمایه برای اصحاب رسانه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نصرپور افزود: فرهنگ باید اولویت اول کشور باشد و همه نخبگان جامعه ، دلسوزان و بسیج رسانه باید برای ارتقائ فعالیت های فرهنگی در جامعه تلاش کنند.

وی با تاکید بر همکاری های بیشتر و پرهیز از موازی کاری در امور فرهنگی و رسانه ای گفت: برای رساندن رسانه به تراز جمهوری اسلامی ایران باید کار جهادی کرد.

آقای نصرپور وظیفه بسیج رسانه را جریان سازی و اثرگذاری در جامعه برای انعکاس دستاورد های نظام و مقابله با جریان جنگ نرم دشمن اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و مدیر بسیج رسانه کشور پس از این دیدار با حضور در منزل شهید بزازان از شهدای صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با خانواده این شهید دیدار کردند.

شهید بزازان کارمند واحد خبر مرکز خراسان رضوی بود که به عنوان بسیجی عازم جبهه شد و بر اثر اصابت ترکش خمپاره در سال 65 به شهادت رسید.

ز/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.