سرمربی تیم ملی دیکرو گفت: نعمتی با کسب سهمیه المپیک برگی جدید را در تاریخ تیر و کمان ایران ورق زد.

حجت اله واعظی در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره عملکرد تیم ملی دیکرو در مسابقات آسیایی  تایلند اظهار داشت: ملی پوشان برای شرکت در مسابقات آسیایی تیر و کمان با آمادگی کامل شرکت کردند و با اردوهایی که قبل از شروع مسابقات در تایلند برگزار کردیم در آمادگی ملی پوشان تاثیر بسزایی داشته است هر چقدر در بخش تیمی سهمیه نگرفتیم اما عملکرد تیم دیکرو در این مسابقات بسیار خوب بود.

سرمربی تیم ملی دیکرو گفت: سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و از آن جا که تمام تیراندازان مطرح دنیا در آسیا قرار دارند رقابت سختی بین کمانداران وجود داشت. آسیا قطب دیکرو در جهان است.

واعظی افزود: تیم‌های کره شمالی، چین، چین تایپه و هند بسیار قدرتمندهستند و تیم کره بیشترین مدال را در انفرادی آقایان و خانم‌ها به خود اختصاص داد و  تیم دیکرو ایران رقابت بسیار  نزدیک با این تیم‌ها داشت.

وی گفت: برنامه ما بر  این بود تا در هر دو  گروه بانوان و آقایان سهمیه المپیک بگیریم و تمرینات منسجمی برای این هدف برنامه ریزی کردیم و چون سهمیه فقط برای سه نفر پایانی بود ورزشکاران کار بسیار سختی داشتند.

وی افزود: برخی تیم‌ها سمهیه کامل را گرفتند پیش بینی کرده‌ایم تا کار را در تایلند یکسره کنیم اما فرصت هنوز از دست نرفته مسابقه ترکیه را برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم. البته ملی پوشان با تمام توان برای المپیک جنگیدند که کارشان بسیار ستودنی بود.

سرمربی تیم دیکرو گفت: کمانداران ایران در این رقابت‌ها به راحتی به حریف امتیاز نمی‌دادند و  چند کماندار ما در تیر طلایی نتیجه را واگذار کردند.

متاسفانه در این رقابت‌ها ایران با تیم‌های سختی رو به رو شد با این حال ملی پوشان ما در قدم اول تیم چین از تیم‌های قدرتمند در دنیا که سهمیه کامل المپیک را کسب کرد شکست داد.

وی افزود:‌قرعه‌های سخت باعث شد ایران در مرحله پایانی نماینده ای نداشته باشد. زهرا نعمتی نیز با توجه به شرایطی که داشت در رقابت‌ با افراد سالم با  کسب سهمیه المپیک برگی جدید را در ورزش تیر و کمان ایران ورق زد.

سهمیه نعمتی پاسخی محکم به مخالفان شجاعی بود

وی درباره حواشی پیش آمده در تیر و کمان و تاثیر آن بر عملکرد تیر اندازان گفت: حضور آقای شجاعی در کنار تیم ملی انگیزه ملی پوشان را بالا برد و برخی افراد از اتفاقات پیش آمده در فدراسیون سو  استفاده می‌کردند تا تیم را تضعیف کنند اما هوش و درایت آقای شجاعی مانع این کار شد و زهر نعمتی با کسب سهمیه المپیک پاسخی محکم به مخالفان شجاعی داد.

وی افزود: برخی می‌خواستند با تضعیف تیم‌ ملی ملی پوشان را از رسیدن به المپیک منع  کنند تا آن را به بی کفایتی رئیس فدراسیون نسبت دهند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار