مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری بیش از ٤٥ عنوان برنامه به همت این اداره کل در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  فاضل عبادی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته کتاب در سطح شهر همدان و شهرستان‌های استان در نظر گرفته است.

وی برپایی نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی را یکی از این برنامه‌های عنوان کرد و افزود: برگزاری گردهمایی ناشران و مولفان، رونمایی از کتاب و تجلیل از خادمان فرهنگ و نشر، برگزاری مراسم نکوداشت یکی از مولفان برجسته همدانی، برگزاری مراسم عصر شعر کتاب یار مهربان و معرفی، بررسی و نقد کتاب از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی، اجرای نمایش، برگزاری مراسم جشن کتاب و تجلیل از خادمان کتاب، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته در استان برگزار می شود.

عبادی با تأکید بر برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تصریح کرد: همزمان با این هفته، نمایشگاه کتاب در همه شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.