در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، شرکت مخابرات استان اصفهان موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به مدیریت کیفیت دو ستاره شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارانجوان از اصفهان، درهمایش ارزیابی ملی کیفیت ایران که مصادف با روز ملی کیفیت با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، نیره پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران، فرزین انتصاریان رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت کشور برگزار شد، گواهینامه اشتهار به مدیریت کیفیت دو ستاره به شرکت مخابرات استان اصفهان اعطاء شد.

گفتنی است، شرکت مخابرات استان اصفهان در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتریان خود مدل تعالی ارزیابی ملی کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در همین راستا از دو سال پیش در مسابقه جایزه ملی کیفیت ایران که توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران و زیر نظر سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی فعالیت می کند شرکت نموده است.

جایزه ملی کیفیت ایران در سه سطح اهتمام به کیفیت ،اشتهار به کیفیت و تندیس دسته بندی و سطح اشتهار به کیفیت این ارزیابی نیز به چهار سطح اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره تقسیم می شود.

شایان ذکر است شرکت مخابرات استان اصفهان در سال 1393 موفق به دریافت اشتهار به کیفیت یک ستاره شده بود

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.