سي و يکمين اجلاس فدراسيون جهانی برگزار و در جريان آن کشورهای روسيه و بلغارستان به عنوان ميزبان مسابقات قهرمانی جهان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سی یکمین اجلاس فدراسیون جهانی ظهر امروز پنجشنبه 21 آبان ماه در هتل سلطان اندونزی برگزار شد. این جلسه حدود پنج ساعت و نيم به طول انجاميد و تصميمات مهمی در آن اتحاذ گرديد.

در این جلسه مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ایران ونایب رییس آسیا، دکتر امیر عباس لشگری رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشوی ایران به عنوان يکی از اعضای کميته پزشکی فدراسيون جهانی ووشو حضور داشتند.

رییس فدراسیون جهانی ووشو فردا انتخاب می شود

انتخابات رییس فدراسیون جهانی فردا جمعه 22 آبان در حین کنگره جهانی ووشو برگزار می شود و در جلسه امروز نفرات پيشنهادی فدراسيون های قاره ای برای حضور در دوره جديد هيات رئيسه جهانی معرفی شدند که اين نفرات فردا در کنگره جهانی معرفی و در صورت تاييد، معرفی خواهند شد. همچنین در جلسه امروز مسوولان کميته های فنی، ووشوی سنتی، توسعه و بازاريابی، پزشکی و ورزشکاران گزارش جلسات خود را ارائه کردند.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو در مورد انتخاب رييس فدراسيون جهانی گفت: اين انتخابات فردا (جمعه) و در حين کنگره انجام مي شود.امروز گلن کيت رييس نيوزلندی قاره اقيانوسيه از نامزدی انصراف داد تا "يو زاي چنگ" رييس فعلی فدراسيون جهانی تنها نامزد باشد.

عضو هيات رئيسه فدراسيون جهاني در مورد ميزبان ششمين دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان که بايد مهرماه سال آينده برگزار شود، اظهار داشت: شهرهای بورگاس بلغارستان، مسکو روسيه و شرم الشيخ مصر کانديدای ميزبانی بودند که در نهايت بورگاس بلغارستان به عنوان ميزبان انتخاب شد.

همچنين ميزبانی چهاردهمين دوره مسابقات بزرگسالان جهان که سال 2017 برگزار خواهد شد نيز به شهر کازان روسيه رسيد. شهر کازان در رقابت با پاريس فرانسه و ورشو لهستان به عنوان ميزبان معرفي شد.

نايب رييس فدراسيون ووشوی آسيا ادامه داد: همچنين هشتمين دوره جام جهاني ساندا و هفتمين دوره مسابقات جهانی سنتی در سال 2016 به چين رسيد.

علی نژاد گفت: برای ميزبانی دومين دوره مسابقات جهانی تای چی نيز ايتاليا و لهستان نامزد بودند که ايتاليا انصراف داد و به لهستان که به تازگی دولت آن تغيير کرده است، يک ماه فرصت داده شد تا نامه رسمی حمايت دولت جديد را برای ميزبانی به فدراسيون جهانی ارائه کند.همچنین در جلسه امروز کشور رواندا به صورت رسمی به عضويت فدراسيون جهانی ووشو در آمد و اساسنامه فدراسيون جهانی با برخی اصلاحات روبرو شد.

یادآور می شود روز گذشته چهارشنبه 20 آبان ماه حسين اوجاقی سرمربی تيم ملی ايران در بخش ساندای مردان به عنوان نماينده قاره آسيا در نشست کميته مربيان فدراسيون جهانی ووشو حضور يافت و پيشنهاداتی چون، نقش بستن امتيازات رقابت های ساندا روی اسکوربورد در حين مسابقه، برگزاری جدول شانس مجدد برای سانداکاراني که در مراحل ابتدايی شکست می خورند و حريف آنان به فينال راه می يابند، برگزاری مسابقات جهانی در رده سنی بالای 35 سال، برگزاری مسابقات بين قاره ای و نوع نشست تالوکاران در زمان اجرای فرم نان چون ارائه کرد و مقرر شد تا به این پیشنهادات و سایر پیشنهادات اعضا در اجلاس فدراسيون جهانی ووشو در روز پنجشنبه (امروز) مورد بحث و تبادل نظر قرار بگيرد.

برهمین اساس رييس فدراسيون ووشوی ايران با اشاره به اينکه پيگيری يک سال و نيم اخير وی بالاخره ثمر داد، گفت: در مسابقات امسال که از 23 آبان ماه آغاز خواهد شد، جزئيات امتيازات ساندا و تالو همزمان با ديدارها، روی اسکوربورد ثبت می شود.

24 ووشوکار در مسابقات جهانی نمونه دوپینگ می دهند

نشست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو امروز پنجشنبه در سالن بورنات هتل سلطان جاکارتا برگزار شد و دکتر امیرعباس لشگری به همراه نمايندگانی از استراليا، چين، ترکيه و همچنين هماهنگ کننده فدراسيون جهانی در آن حضور يافت.در این جلسه مقرر شد تا اعضای کميته پزشکی به عنوان ناظر پزشکی مسابقات جهانی بزرگسالان در اندونزی حاضر شوند و در خصوص قطع مسابقه در اثر مصدوميت پس از مشورت با کميته فنی و داوران، تصميم گيری کنند.همچنين پزشکان محلی حاضر در مسابقات نيز تنها اقدام کننده اوليه مراحل درمانی هستند.

همچنین در اين مسابقات از 18 مدال آورر (11 مرد و 7 زن) تست دوپينگ گرفته خواهد شد و 6 نمونه نيز به صورت رندوم در خارج و يا زمان مسابقات گرفته مي شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار