کنی: تیم آذربایجان با کمترین امکانات به چین اعزام شد

رییس انجمن دراگون‌بوت گفت: تیم آذربایجان شرقی با حداقل امکانات در مسابقات آسیایی چین حضوری قدرتمند داشت.

محمد کنی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره  حضور تیم آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی آسیا چین بیان کرد: این رقابت‌های برای اولین بار برگزار شد و تیم منتخب آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت.

وی در ادامه گفت: آسیا مهد دراگون در جهان است و بهترین تیم‌های دنیا در این قاره حضور دارند و کشور چین که در مسابقات امسال قهرمان شد حرف اول را در،دراگون‌بوت می‌زند و صاحب ورزشکاران قدری است.

کنی گفت: ما یک تیم استانی را با کمترین امکانات در این مسابقه اعزام کردیم، علاوه بر این تیم منتخب آذربایجان  یک تیم جوان بود و با توجه به اینکه تاکنون تجربه بین‌المللی نداشتند. امکانات زیادی در اختیارشان نبود عملکرد قابل دفاعی داشتند.

کنی گفت: یکی از مسائلی که اکنون در سطح کشور به دراگون‌بوت کمک می‌کند،فعال‌شدن دیگر استان‌ها و تامین امکانات با هزینه خودشان در این رشته است که می‌تواند به توسعه و پیشرفت این رشته کمک کند که فعالیت استان‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های این ورزش است.

وی افزود: همه تلاشمان را می‌کنیم تا دراگون‌بوت در همه استان‌هایی که پتانسیل و امکانات آن را دارند توسعه دهیم تا تیم‌هایی که در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنند موفق‌تر عمل کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار