مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: راه‌آهن به دلیل شرایط تمرینی نزدیک و همشهری بودن با تیم ما حریف در دسترس سایپا است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در تعطیلات لیگ برتر گفت: پس از کنار رفتن از جام حذفی تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته‌ایم و تلاش داریم با نتایج خوب در این رقابت‌ها به هدف اصلی باشگاه سایپا یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.
وی افزود: وضعیت جدول لیگ به گونه‌ای است که تیم‌ها می‌توانند با پیروزی در چند مسابقه خود را به رتبه‌های نخست لیگ برسانند. سایپا نیز فاصله چندانی با صدر جدول ندارد و با برد در 2بازی آتی به تیم‌های صدرنشین نزدیک می‌شود.
شکوری درباره دیدار دوستانه سایپا مقابل راه‌آهن بیان کرد: به هر حال در تعطیلات لیگ، بازی‌های دوستانه تیم‌ها را در شرایط مسابقه نگه می‌دارد. کادرفنی سایپا نیز تصمیم گرفت با انجام بازی دوستانه وضعیت بدنی و فنی بازیکنان را در سطح مطلوب حفظ کند.
وی در مورد این که بازی‌های دوستانه راه‌آهن و سایپا در سال جاری برای چندمین بار تکرار می‌شود گفت: دلیل اصلی این موضوع در دسترس بودن این 2 تیم برای هم و شرایط تمرینی به نسبت نزدیک آن‌ها است.کادرفنی راه‌آهن و سایپا نیز ترجیح می‌دهند با برگزاری دیدار دوستانه به آماده‌سازی تیم خود کمک کنند.
شکوری در مورد احتمال جذب چند بازیکن جدید در نیم فصل لیگ برتر از سوی باشگاه سایپا اظهار داشت: صحبت کردن در مورد این تصمیم وظیفه من نیست اما بازیکنان از هر موضوعی که منجر به تقویت سایپا برای ادامه لیگ شود استقبال می‌کنند. به نظر من باید با همدلی دست به دست هم داده و با تقویت تیم در پایان فصل رتبه خوبی در جدول لیگ کسب کنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار