محکومیت جهانی حملات پاریس

شماری از شخصیت های سیاسی جهان، حملات پاریس را محکوم کردند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری یورونیوز، شخصیت های سیاسی جهان به حملات تروریستی پاریس واکنش نشان دادند. 

ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپا در صفحه توییتر خود نوشت: امشب تمام فکر و همبستگی من در کنار فرانسه و مردم این کشور است. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت با درد و وحشت، حوادث پاریس را دنبال می کنم. اروپا با فرانسه و مردم این کشور است. 

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هم نوشت: من امشب از حوادث پاریس شوکه شدم. ما با مردم فرانسه هستیم و هر چه در توان داریم برای کمک انجام خواهیم داد. 

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا هم در پیامی اعلام کرد ما از مردم فرانسه اعلام حمایت می کنیم و همبستگی خود را به نام اصول آزادی، برابری و برادری به آنها اعلام می کنیم.

احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه هم پیامی در توییتر خود تصریح کرد: هدف حملات وحشیانه پاریس انسانیت بود. ترکیه این حملات را به شدت محکوم می کند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس نیز به نقل از خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد شیخ خلیفه بن زاید آل نهیا،ن رئیس امارات با ارسال پیام تسلیت برای فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه مراتب همدردی و تسلیت خود را با دولت و ملت فرانسه در پی حملات تروریستی شب گذشته در پاریس اعلام کرد . 

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی کشورش برای کمک به فرانسه تاکید کرد امارات از هر گونه اقدام پاریس در مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن به طور کامل حمایت می کند. 
در کویت نیز شیخ صباح الاحمد الصباح، امیر کویت با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به دولت و ملت فرانسه اعلام کرد 

این اقدامات تروریستی با همه تعالیم ادیان الهی و ارزش های بشری منافات دارد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار