دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در حال حاضر 209 مصوبه در 13 جلسه ستاد انتخابات کشور داشتیم که نشان می‌‌دهد تا این لحظه اهداف وزارت کشور خوشبختانه پیگیری شده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در مراسم رونمایی از تمبر دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری که در محل وزارت کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور نمایندگان شورای نگهبان، دادستان کل کشور، ثبت احوال، وزارت اطلاعات، استاندار تهران و البرز در این مراسم اظهار داشت: ستاد انتخاب کشور در تاریخ 21 فروردین با احکام صادره از سوی وزیر کشور تشکیل شد.

پور علی مطلق ادامه داد: در سیزده جلسه ستاد انتخابات کشور 209 مصوبه داشتیم که در آن اهداف وزارت کشور پیگیری شد و خوشبختانه تا به این لحظه اقدامات مناسبی برای انتخابات سالم و رقابتی انجام شده است.

وی افزود: ملزومات و بررسی‌های دوجانبه میان ستاد انتخابات و شورای نگهبان تحقق یافته تعرفه‌ها و صندوق‌های اخذ رأی در حال ساختند و در جدول زمانبندی شده و در موعد مقرر اجرایی خواهند شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی در استان‌های کشور اظهار داشت: در سطح استان بیش از 293 جلسه داشتیم که در این جلسات 1793 مصوبه وجود داشت و با رصد مناطق استانی چالش‌ها و مشکلات را مورد توجه قرار خواهیم داد.

پورعلی مطلق افزود: بیش از 960 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در جلسات آموزشی حضور داشتند و جلسه توجیح آموزشی در 21 استان کشور برگزار شد. 


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: دولت ، انتخابات ، احکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار