سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن استانی اوقاف قم، یادنامه استاد رنجبر، فردا ۲۴ آبان با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمد صالح نژاد، مسئول کمیته فنی این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات چهار روزه، 250 نفر از خواهرن و برادران برگزیده مرحله مقدماتی با هم رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آقایان در دو روز 25 و 26 آبان با هم مسابقه می دهند و بعد از آن در روزهای 27 و 28 آبان خواهران رقابت خواهند کرد و مراسم اختتامیه این مسابقات نیز 29 آبان ماه برگزار و از برترین ها تجلیل می شود.

مسئول کمیته فنی این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در رشته های حفظ کل، 20، ده و 5 جزء همچنین قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می شود و اذان نیز در مسابقاتی جداگانه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع 35 نفر به مرحله کشوری راه می یابند  که برای اولین بار یک نفر از بانوان و یکنفر از اقایان در این رشته به کشوری خواهند رفت.

صالح نژاد عنوان کرد: آقایان دهدشتی، شهیدی پور، حشمتی، اقایی، سعیدیان بخش مردان را داوری می کنند و مهکام نیز مسئولیت هیئت داوری را بر عهده دارد .

وی افزود: همچنین خانم ها عزت پژوه، ادیب زاده، ایزدی، فلکی و جمالی داوری بانوان را عهده دار هستند و الوندی نیز رئیس هیئت داوران است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، مسابقات قرآنی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.