شهردار منطقه شش تهران گفت: نقدی که به صورت دلسوزانه، منصفانه، در محیطی دوستانه و درعین حال بی‌طرفانه و بدون غرض مطرح شود به طور یقین موجب اصلاح امور و پیشرفت کشور خواهد شد.

نقد دلسوزانه و بی‌طرفانه موجب اصلاح امور می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عظیم بابایی شهردار منطقه شش تهران با اشاره به برگزاری با شور و نشاط نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: نقدی که به صورت دلسوزانه، منصفانه، در محیطی دوستانه و درعین حال بی‌طرفانه و بدون غرض مطرح شود به طور یقین موجب اصلاح امور و پیشرفت کشور خواهد شد.

بابایی افزود: آن چه من مشاهده کردم بیانگر نظم و ترتیب و تعامل خوب میان رسانه‌ها با مردم و دست اندرکاران نمایشگاه بود.

وی به شعار این دوره نمایشگاه با عنوان نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه هم اشاره کرد و افزود: دوست داریم انتقادات و نقدها بی‌طرفانه و از سر دلسوزی در کنار بیان تلاش‌ها و فعالیته‌های انجام شده مسئولانه بیان شود. 

بابایی تصریح کرد: بر این باوریم با نقدهایی سازنده و منصفانه علاوه بر پیشرفت و آبادانی کشور موجب نشاط و امید در جامعه خواهد شد و آحاد جامعه در جریان روند تلاش‌ها و فعالیت مسئولان قرار می‌گیرند. 

خاطرنشان می‌شود بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پس از یک هفته فعالیت با حضور 700 رسانه در 600 غرفه در مصلای امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.