معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت :به عملکردم در استقلال افتخار میکنم و اگر لازم باشد در هر جلسه ای که مسولان بخواهند شرکت و از عملکردم دفاع خواهم کرد.

بهرام امیری در گفت گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص اینکه مسعود معینی گفته که قرارداد برخی از بازیکنان 10 بند دارد اظهار داشت: باید بگویم در قرارداد برخی از بازیکنان بندهایی وجود دارد این کار هم بیشتر به این دلیل صورت گرفته تا منافع باشگاه حفظ گردد و تمامی قرارداد ها زیر نظر مدیریت باشگاه به امضا رسیده و مورد تایید بهرام افشارزاده نیز بوده است.
وی ادامه داد :از اینکه آقای معینی اعلام کردند در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کنم اتفاقا خوشحال هم می شوم و می پذیرم. اما ایا آقایان در گذشته در خصوص این مسائل از ما توضیح خواسته بودند؟ و یا ما را به جلسه هیات مدیره دعوت کرده بودند ؟ تا ما توضیحات خود را بیان کنیم .به طور حتم به عملکردم در استقلال افتخار می کنم و اگر لازم باشد در هر جلسه ای که مسولان اعلام نمایند شرکت و از عملکردم نیز دفاع خواهم کرد .
از طرفی دیگر باید بگویم که خداروشکر تیم در صدر جدول قرار دارد و ما در ابتدای فصل توانستیم بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم.
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت : درمورد بخشی از صحبت های که عنوان کرده بودم برخی افراد 3 روز به استقلال آمده اند نیز باید بگویم به هیچ عنوان حرف من خطاب به شخص آقای معینی نبوده و وی به اشتباه برداشت کرده است. صحبت من خطاب به افراد دیگر در باشگاه استقلال است که با حضور دو سه روزه خود در استقلال فکر میکنند همه کاره هستند.
امیری در پایان در خصوص وضعیت مطالبات ریوالدو توضیح داد :در مورد مطالبات این باید عنوان کنم که دخالت یکی از اعضای هیئت مدیره به نام آقای x باعث شد پرداخت مطالبات این بازیکن از راه اصولی اش صورت نگیرد و این امر باعث شد چنین اتفاقی برای باشگاه استقلال رقم بخورد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار