استاندار همدان با تاکید بر اینکه فاجعه فرانسه نتيجه بی دينی و ضد بشری تروريسم است گفت: باید فاجعه های و اقدامات تروریسمی در جهان را سرکوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت گفت: فاجعه جديدي که در فرانسه رخ داد و موجب مرگ بیش از 150 نفر و مجروح شدن بيش از 200 نفر در اين کشور شد نتيجه بي ديني و اعمال ضد بشري تروريسم است.

وی با بیان اینکه بار دیگر سايه تروريسم در جاي ديگري از دنيا سايه انداخت و نتيجه آن هم کشته شدن مردم بی گناه بود افزود: کشور ما هم بارها قربانی اقدامات تروریسمی شده است و ما بیش از دیگر کشور ها مشتقاق نابودی ترورسیم در جهان هستیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه اين اعمال نتيجه بي دانشي، بي ديني و ضد بشري وهابيت و نماينده وهابيت و استکبار يعني داعش است اظهار داشت: بی توجهی به حرکات تروریسمی در جهان و حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریسمی باید از سوی دولتمردان جهان بررسی و با متخلفان برخورد قانونی شود .

وی ادامه داد: کشتارهای تروریسمی هم اکنون در جهان ادامه دارد و ما هم در استان همدان قربانیان زیادی از جمله شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته ای ، سردار همدان و بسیاری دیگر از مدافعان حرم را در حملات تروریسمی از دست داده ایم.

استاندار همدان با بيان اينکه رييس جمهوري ايران دو سال پيش در سازمان ملل هشدارهاي لازم را در زمينه خطر تروريسم داده بود افزود: دکتر روحاني در سخنان خود گفته بود که بايد تروريسم جدي گرفته شود و بايد به دنبال ايجاد دنياي بدون تروريسم بود.

نیکبخت تصریح کرد: همه اين ايام خبرهاي ناگواري از انفجار و انتحار مي شنويم که بسيار وحشتناک هستند و اميدواريم با کمک عاقلان و تلاشگران بشري و کساني که حقوق بشر برايشان مهم است ريشه تروريسم در جهان نابود شود.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.