رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان گفت: افزایش موسسه های قرانی شاخص توسعه فرهنگی را در در پی دارد و هم اکنون این موسسات در ریگان در حال افزایش است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام منصور نعمتی افزود: یکی از شاخص های مهم توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه ،افزایش تعداد موسسه های قرآنی است .

وی افزود: در شهرستان ریگان چهار موسسه قرآنی فعالیت می نمایند که این موسسه ها در این شهرستان نیز رو به افزایش است .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان بیان داشت: زیرا تشکیل این موسسه ها تحقق عالی ترین رفتار اجتماعی به منظور توسعه فرهنگ قرانی است .

وی گفت: شکل گیری اتحادیه های قرانی منسجم وفراگیر برای هم افزایی ،راهبردی شدن وشبکه سازی فعالیت موسسه ها قرانی بی تاثیر نخواهد بود .

وی گفت موسسه های قرآنی در یک بستر جریان ساز وفرهنگ ساز قرانی ،امکان رشد کمی وکیفی بیشتری خواهد داشت وبا توجه به تخصصی شدن بسیاری از موضوعات در حوزه های مختلف اجتماعی وفرهنگی ،موسسه های قرانی نیز باید به تخصصی کردن فعالیتهای خود توجه داشته باشند

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان در ادامه با اشاره به وجود 90کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان اظهار داشت: این کانونها فعالیتهای قرانی ورزشی فرهنگی واجتماعی و... را انجام می دهند .

نعمتی با اشاره به تعداد کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خواستار راه اندازی دبیر خانه کانونهای فرهنگی هنری مساجددر این شهرستان شد.

وی گفت: در این کانونهای فرهنگی هنری مساجد بیش از 3هزار و 650 جوان جذب این کانونهای فرهنگی هنری شدند واین امار در حال افزایش می باشد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: افزایش ، موسسه ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.