شیراز؛

کشف محموله كالای قاچاق ميليونی در شهرستان مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از توقيف چهار دستگاه خودرو حامل كالای قاچاق به ارزش 320 ميليون ريال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم دلاور القاصی مهر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا ارز و پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس در اجرای طرح مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی سطح آن شهرستان كردند.

وي ادامه داد: ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده مرودشت به سمت اصفهان، به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و پس از متوقف كردن آن، در اقدام به بازرسی از خودرو 30 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت اضافه كرد: در ادامه ایست و بازرسی در اين محور، ماموران پس از متوقف كردن دو دستگاه اتوبوس و بازرسی از این خودروها، موفق به کشف 7 دستگاه LED فاقد مجوز قانونی شدند.

سرهنگ دوم  القاصی مهر گفت: در عمليات ديگري ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل كشف كردند.

وي با بيان اينكه خودروهاي حامل كالاي قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: برابر برآورد کارشناسان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بالغ بر 320 میلیون ریال عنوان کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: کشف ، کالای ، قاچاق ، مرودشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.