معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که تاکنون در چهار مرحله اعزام به ادوهای راهیان نور انجام ‌شده است، گفت: در چهار مرحله سه هزار و ۸۲۰ دانش‌آموز به اردوی ارهیان نور اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یوسفوند در رابطه با اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌ نور، گفت: سال گذشته سهمیه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور 24 هزار نفر بود که به لطف خدا 25‌ هزار دانش‌آموز اعزام کردیم و ‌علاوه بر اعزام تاکنون نیز میزبان چند برابری ظرفیت خود از استان‌های دیگر بوده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که تاکنون در چهار مرحله اعزام به ادوهای راهیان نور انجام ‌شده است، افزود: در چهار مرحله سه هزار و 820 دانش‌آموز به اردوی ارهیان نور اعزام شد.

یوسفوند با بیان این‌که اعزام اردوهای راهیان نور 15 مهرماه آغاز شده و تا دی‌ماه امسال سری نخست آن به اتمام می‌رسد، گفت: براساس تقسیم‌بندی انجام شده، دانش‌آموزان استان لرستان در قالب 27 کاروان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

معاون پرورشی اداره کل اموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که سری دوم اعزام اردوهای راهیان نور نیز تا 13 اسفند 94 انجام می‌شود، گفت: در اعزام راهیان نور علاوه بر بحث اردویی باید به بحث فرهنگیان نیز توجه شود بنابراین می‌توان با استفاده از ظرفیت هنری دانش‌آموزان در زمینهٔ نویسندگی، شعر و فیلم‌نامه استفاده کرد.

یوسفوند در ادامه در رابطه با سایر فعالیت‌های این معاونت گفت: با هدف تقویت باورهای دینی و معنوی و به‌منظور اعتلاء، تعمیق و گسترش معرفت دینی دانش‌آموزان و آشنایی آنها با مکتب اهل‌بیت (ع) 70 دانش‌آموز زیارت اولی استان لرستان که تاکنون توفیق سفر به مشهد مقدس و شهر قم را پیدا نکرده‌اند، به زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مشرف شدند.

وی با اشاره به این‌که اعزام دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم مناطق محروم با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: اولین گروه زائرین دختر حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) متشکل از 70 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه روز جمعه، 22 آبان‌ماه اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.