در جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی ایران زمین اعضای ستاد انتخابات این حزب انتخاب شدند.

اعضای ستاد انتخابات حزب اسلامی ایران زمین انتخاب شدند
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش با اشاره به قدردانی مراجع عظام تقلید از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، اظهار داشت: حمایت و قدردانی مراجع عظام تقلید از وزیر محترم امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده در راستای حمایت‌های همه‌جانبه مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: اینکه مراجع عظام فرمودند آن‌ها که می‌فهمند قدردان زحمات تیم مذاکره کننده هستند و همچنین بیان این مطلب که دست دادن وزیر محترم امور خارجه با رئیس جمهور آمریکا نشان از ادب وی دارد می‌تواند  فصل الخطابی برای بهانه جویان و مخالفینی باشد که هر روز یک ساز مخالف کوک می‌کنند.
 
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین ادامه داد: بعد از تأیید برجام از سوی مقام معظم رهبری دیگر زمان همکاری فرا رسیده و مخالفت‌ها به پایان یافته،  امروز بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی نیاز داریم. با توجه به چالش‌های پیش رو در دوره اجرای برجام و پسا تحریم ازجمله تمدید وضعیت اضطراری در روابط ایالات‌متحده با ایران با نامه رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره و سایر دست‌اندازها و مشکلاتی که ممکن است در مسیر اجرای برجام به وجود آید، تنها در سایه وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری می‌توان بر مشکلات فائق آمد.
 
رئوفیان در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات با انتقاد به‌تندی که در رفتار رئیس‌جمهور قابل‌مشاهده بود، گفت: معتقدیم عصبانیت در مواجهه با چالش‌ها و تخریب‌ها باعث خروج از ریل اعتدال و موجب وارد آمدن آسیب به روند اداره امور کشور خواهد شد. از رئیس‌جمهور محترم توقع داریم همان‌طور که انتظار می‌رود در مواجهه با چالش‌ها با سعه‌صدر برخورد کنند.
 
وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز گفت: مجلس جای تندروها نیست، راه نجات کشور حاکمیت خط اعتدال است و به اعتقاد ما اعتدال این جناح و آن جناح هم نمی‌شناسد مهم این است افرادی که اهل منطق و عقلانیت و اعتدال هستند به مجلس راه یابند.
 
دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین تأکید کرد:‌ حزب ایران اسلامی ایران زمین در حمایت از چنین اشخاص و یاری رسانی در جهت راه‌یابی ایشان به مجلس دهم از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد. انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز موردتوجه احزاب و فعالان سیاسی است. ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی در تهران نیز در کانون توجه رأی دهندگان قرار دارد و ما از این رویکرد حمایت می‌کنیم.
 
همچنین در این جلسه اعضای ستاد انتخابات حزب به ریاست معاونت سیاسی انتخاب شدند که سید جواد زمانی، ماندانا شاه اویسی، رسول جریده، بهنام ملکی، کاظم یزدانی، حجت اله جودکی، سید حسن سجادی، علیرضا کرکوندی، فراز یدی، حسن حقیقت رهورد، عبد اله نبی زاده اعضای این ستاد هستند.
 
در ادامه جلسه "نشست هم‌اندیشی با موضوع نقش احزاب در توسعه بخش خصوصی" با حضور معاون امور استان‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار