مایکروسافت، طی اطلاعیه‌ای خبر از خرید شرکت امنیتی اسراییلی سکیور آیلدنز داد. هنوز جزییاتی در مورد معامله منتشر نشده است، اما منابع نزدیک گزارش دادند به‌احتمال فراوان رقم معامله چیزی بین 77 تا 150 میلیون دلار است.

برنامه‌ی گسترده‌ مایکروسافت برای خرید شرکت‌های صهیونیستیبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می‌رسد مایکروسافت یک برنامه‌ی بسیار جدی برای خرید شرکت‌های اسراییلی دارد. سکیور آیلدنز (Secure Islands)، سومین شرکت اسراییلی است که توسط مایکروسافت در 12 ماه اخیر خریداری می‌شود.

آئوراتو (Aorato) و آدالوم (Adallom) دو شرکت دیگر اسراییلی هستند که در سال جاری توسط مایکروسافت خریداری شدند. سکیور آیلدنز یک شرکت امنیتی است که به شرکت‌های تجاری و مشتریان خود خدمات امنیتی ارائه می‌دهد.

قبل از اینکه مایکروسافت سکیور آیلدنز را بخرد، در برخی از محصولات خود مانند مایکروسافت آفیس 365 (Office 365) و ویندوز اَژِر (Azure) از خدمات امنیتی سکیور آیلدنز استفاده می‌کرده و می‌کند.

در میان مشتریان برجسته‌ی سکیور آیلدنز، می‌توان اسامی شرکت‌های بزرگی چون وودافون (Vodafone)، کردیت سوئیس (Credit Suisse)، اوسرام (OSRAM) و یوبی‌اس (UBS) را دید.

به گفته‌ی مسئولان مایکروسافت، هدف آنها از خرید سکیور آیلدنز، یکپارچه کردن خدمات امنیتی آن با ویندوز اَژِر است. همچنین مایکروسافت اعلام کرد با خریدن سکیور آیلدنز، از اطلاعات حساس و تجاری مشتریان خود محافظت خواهد کرد و مهم نیست که این مشتریان اطلاعات خود را بر روی چه سیستم‌عاملی نگهداری می‌کنند.

مسئولان مایکروسافت اعلام کردند با این خرید، جامع‌ترین راه‌حل امنیتی را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.
 
درباره‌ی کردیت سوئیس

کردیت سوئیس، (Credit Suisse) شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیسی و چندملیتی است که شعبه مرکزی آن، در شهر زوریخ قرار دارد. بانک کردیت سوئیس و چندین شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مالی را در کشور سوئیس، مدیریت می‌نماید.

درباره‌ی شرکت اوسرام
شرکت اوسرام (OSRAM) یک شرکت چندملیتی و تولیدکننده‌ی وسایل روشنایی است که مقر اصلی آن در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد. اوسرام یکی از شرکت‌های فرعی و زیرمجموعه شرکت مادر زیمنس بوده و پس از شرکت فیلیپس دومین شرکت بزرگ تولیدکننده وسایل روشنایی در دنیا است.

درباره‌ی یوبی‌اس
یوبی‌اس (UBS) شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیسی است که شعبه‌های مرکزی آن در شهرهای بازل و زوریخ، مستقر هستند.

درباره‌ی وودافون
وودافون، (Vodafone) شرکت مخابراتی انگلیسی و چندملیتی است که دفتر مرکزی آن، در شهر نیوبری مستقر است. این شرکت از لحاظ میزان درآمد بزرگ‌ترین شرکت ارتباطات سیار جهان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.