معاون دفتر توسعه مديريت و تحول اداری وزارت نیرو گفت: طی بازديد و ارزيابی‌های صورت گرفته از استان کردستان، صنعت آب و برق این استان آمادگی ورود به مرحله توسعه و مديريت دانش را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی منافی گفت: با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه در سال جاری بايد وزارت نيرو تكاليف برنامه پنجم را جمع بندی کند كه اين مهم در شرف ارزيابی است.

وی افزود: به منظور ارزيابی هرچه بهتر برنامه‌های انجام شده و تكاليف صورت گرفته، برنامه بازديد از استان‌ها و شركت‌های زيرمجموعه صنعت آب و برق پيش‌بينی شده كه اولين مورد اين بازديدها با توجه به قابليت‌ها و اهميت استان كردستان، به اين استان اختصاص داده شد.

معاون دفتر توسعه مديريت و تحول اداری وزارت نيرو بیان کرد: معاونت تحقيقات و منابع انسانی وزارت نيرو براساس سياست‌هايی كلی نظام و برنامه‌های رياست جمهوری و راهبردهای وزارت نيرو درخصوص وظايف مرتبط با اين دفتر كه عمدتاً در سه حوزه مديريت دانش، مديريت بهره وری و نظام های استقرار مديريت كيفيت تعريف شده است، هدف‌گذاری لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: وزارت نيرو به عنوان اولين دستگاه اجرايی و وزارتخانه در سطح كشور، اجرای مدل سازمان بهره‌وری آسيايی (APO) را به عنوان مدل مديريت دانش انتخاب كرده كه با توجه به قابليت‌های اجرايی آن، اين مدل علاوه بر كشورهای آسيايی، در كشورهای اروپايی نيز مورد استقبال قرار گرفته و در حال پياده شدن است.

منافی گفت: طی بازديد و ارزيابی‌های صورت گرفته از استان کردستان، صنعت آب و برقاین استانآمادگی ورود به مرحله توسعه و مديريت دانش را دارد.

معاون دفتر توسعه مديريت و تحول اداری وزارت نيرو افزود: قرار است در سال 2016 ميلادی اجرای پروژه مدل بهره وری آسيايي را در حوزه مديريت دانش با همكاری سازمان ملی بهره وری از طريق (APO) داشته باشيم و همينطور سند جامع بهره وری در صنعت آب و برق كشور به عنوان اولين وزارتخانه تهيه شده و به سازمان مربوطه ارائه شده است.

وی گفت: درخصوص سيستم‌های مديريت كيفيت، شركت‌های زيرمجموعه وزارت نيرو جزء شركت‌های پيشرو بوده و تلاش بر اين است كه عمدتاً سيستم‌های نتيجه محور استقرار یابند كه بيشتر نيازهای مردم و مخاطبان اصلی و خدمت گيرندگان از صنعت آب و برق را مدنظر قرار دهد.

گفتنی است، طی سفر سه روزه معاون دفتر توسعه مديريت و تحول اداری وزارت نيرو به استان كردستان، از شركت های زيرمجموعه وزارت نيرو و همچنين ادارات مرتبط در شهرستان‌ها بازديد صورتمی گیردودر نهایتارزيابی به عمل آمده طی جلسه‌ای به بحث و بررسی گذاشته شده و به وزارت نيرو ارائه می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.