فرماندار سراوان گفت: سراوان بالغ بر 500 کارتن خواب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ درویش نارویی افزود: متاسفانه میزان مبتلایان به اعتیاد در سراوان بسیار افزایش داشته به گونه ای که در اغلب باغات نخلستان ها و پارک های شهر به چشم می خورند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز باغبانان سراوانی چندان امنیت باغی ندارند و از سرقت باغ هایشان توسط این معتادین بسیار آسیب متحمل می شوند از طرفی دیگر هم این افراد در پارک هایی نیز اقدام به پاتوق کرده اند که محل بازی و تردد کودکان بوده و این بسیار برای این کودکان خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: چهار محله سراوان تبدیل شده به پاتوق های دائمی معتادین و به راحتی در این مکان ها خرید و فروش مواد و مصرف آن صورت می گیرد که این چندان خوشایند نیست و از طرفی هم باعث افزایش 400 تا 500 نفری کارتن خواب ها در شهرستان سراوان شده است که این به نوعی خطر برای منطقه به حساب می آید.

فرماندار سراوان تصریح کرد: برای ساماندهی معتادین این منطقه ایجاد مرکز ترک اعتیاد را در دستور کار قرار دادیم که متاسفانه به دلیل نداشتن امکانات کافی این مقوله موفق نبود اما با این حال از اواخر سال گذشته تا کنون بالغ بر 100 نفر از معتادین شهرستان سراوان شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند اما به دلیل نداشتن مکان کافی برای نگهداری آنان و عدم ایجاد شغل برای امرار معاش این افراد مجدد در معرض آلودگی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.