فرماندار ویژه سقز ازبرگزاری سومین پیش کنگره امام شافعی (رض) در کردستان،از 24 آذر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی اکبر ورمقانی در جلسه هم اندیشی برگزاری سومین پیش کنگره امام شافعی در فرمانداری این شهر با بیان اینکه بیشتر مردم استان کردستان که مردمی اهل وحدت و وفادار به نظام و انقلاب هستند پیرو امام شافعی هستند،گفت:باید این برنامه معنوی، بسیار مناسب برگزار شود.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم با بیان اینکه امروز تند روی و افراط گرایی در دین محصول صهیونیسم جهانی است، بیان کرد: بهترین راه برای حمایت دین اسلام، تقویت مذهب امام شافعی است.

ماموستا عابد نقیبی ادامه داد: هر فتوایی که پشتوانه اجتهادی نداشته باشد نباید به آن عمل کرد و در فقه امام شافعی ضروری است که ماموستایان دینی همواره به فتواهای ایشان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با بیان اینکه پیش کنگره امام شافعی در دیواندره و بانه برگزار شده است گفت: در این برنامه ها مهمانانی از اقلیم کردستان عراق، نروژ و طرابلس حضور داشتند.

سعید عسکری افزود: این برنامه در 21 محور در آینده در دو شهر آذربایجان غربی و کرمانشاه هم برگزار می شود و نظر نماینده ولی فقیه در استان این است که این کنگره در شیراز و بندرعباس هم برگزار شود.

گفتنی است،در ادامه این جلسه کمیته های پیش کنگره امام شافعی در سقز شامل کمیته های علمی، اجرایی و انتظامی تشکیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.