تمرین امروز استقلال با غیبت فرزاد مجیدی، منصور پورحیدری و حضور محمد محمدی انجام شد.

عکس یادگاری استقلالی با دروازه‌بان سابق سرخابیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امرزو تیم فوتبال استقلال از ساعت12:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تهران شروع شد.

محمد محمدی دروازه‌بان سابق سرخابی‌های پایتخت که چند سالی است در آمریکا اقامت دارد در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کرد.

دروازه‌بانان استقلال نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر حسین تراب‌پور شروع کردند.
فرزاد مجیدی به دلیل شرکت در کلاس‌های مربیگری و منصور پورحیدری غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بودند اما محمد نوازی با تاخیر به محل تمرین آمد و کار بازیکنان را زیر نظر گرفت.

وقتی محمد محمدی در کنار زمین حاضر شد. مورد استقبال وحید طالب‌لو، حسین تراب‌پور و مهدی رحمتی قرار گرت و آن‌ها ضمن شوخی با وی با دروازه‌بان سابق استقلال عکس یادگاری گرفتند.

تراب‌پور مربی دروازه‌بانان استقلال با دستور پرویز مظلومی شوخی‌کردن با محمدی را به آخر تمرین موکول کرد. حدود 30 هوادار تمرین امروز استقلال را از نزدیک مشاهده کردند.

بازیکنان استقلال زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور به انجام کارهای استقامتی همراه با توپ، دویدن و استارت‌های کوتاه پرداختند.
هرایرمگویان به دلیل  مصدومیت جرئی در 20 دقیقه ابتدایی تمرین به تنهایی دور زمین دوید و سپس برای انجام تمرینات گروهی به سایر بازیکنان ملحق شد.

جاسم کرار و ملی‌پوشان امید و بزرگسالان استقلال  غایبان تمرین امروز بودند در ادامه بازیکنان استقلال به 2 گروه فسفری و نارنجی تقسیم شده و با هدایت پرویز مظلومی فوتبال درون تیمی بازی کردند.

برخی اشتباهات در انجام حرکات تمرینی آبی‌پوشان با تذکرات مجید صالح همراه شد. وحید طالب‌لو از دروازه تیم نارنجی و مهدی رحمتی از دروازه تیم فسفری محافظت می‌کردند.گفتنی است تمرین فردای آبی‌پوشان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

در اواخر تمرین بازیکنان به تمرین شوت‌زنی از فواصل دور مشغول شدند. بازیکنان پس از سردکردن بدن‌های خود در ساعت 14:05 با سوت مجید صالح به تمرین امروز پایان دادند. پیش از این نوبت تمرینی از سوی کادر پزشکی استقلال به بازیکنان یک دست لباس جدید اهدا کردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار