جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 520 طرح عمرانی و اشتغالزایی همزمان با هفته بسیج در این استان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سید فتح محمد حسینیان  در نشست با خبرنگاران افزود: این طرح ها در حوزه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: 480 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور دست این استان آماده بهره برداری شده است.

حسینیان ابراز داشت: 40 پروژه اشتغالزایی نیز در قالب کسب و کارهای کوچک مانند پرورش قارچ، زنبور عسل و پرورش دام و طیور اجرا شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 80 ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد.

وی همایش بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر،کارگاه های آموزشی، مسابقه های ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی در زمینه فرهنگی و جنگ نرم،دیدار با خانواده شهدا و اعزام پزشکان به مناطق محروم را از مهمترین برنامه های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.

حسینیان تصریح کرد:بسیجیان در تمام عرصه های نظام جمهوری اسلامی نقش اثرگذار داشته اند.

وی اظهار کرد:نقش بسیجیان عرصه های دفاع مقدس، فرهنگی، سیاسی و سازندگی قابل مقایسه با هیچ تشکلی در جهان نیست.
حسینیان فرهنگ ایثار و شهادت، وطن دوستی و عشق به ولایت فقیه را از ویژگی های بسیجیان دانست و افزود: همین اندیشه ها عامل موفقیت ایران در تمام دشوارهای بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بوده است.

استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران با تقدیم یکهزار و 800 شهید نقش فعالی در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های انقلاب داشته است.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: هفته ، بسیج ، فرهنگ سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.