دشمن در جبهه فرهنگی و سیاسی قصد نفوذ و استحاله دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار علیجان میرشکار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت اربعین سردار شهید حسین همدانی که در دانشگاه طبری بابل برگزار شد گفت: امروز دشمن در جبهه فرهنگی و سیاسی قصد نفوذ و استحاله دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با توجه به حضور مردم در صحنه های مختلف بررسی و تحلیل می کنند گفت: مفهوم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ، دیدگاه شرق و غرب را به چالش کشاند.

میرشکار افزود: دشمن فهمید که مردم ایران ، امام حسین(ع) و آرمان های انقلاب اسلامی را می شناسند بنابراین برای به چالش کشاندن استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی و غلبه بر ایستادگی ملت عزیزمان توطئه چینی می کند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در خصوص رشادت های شهید همدانی گفت: شهید همدانی در جنگ هشت سال دفاع مقدس درمناطق مختلف از جمله شلمچه، کردستان جنگید و در خنثی سازی ماجرای فتنه 88 حضور فعال داشت و سرانجام در خط مقدم مبارزه با استکبار و در بیخ گوش رژیم صهیونیستی در حلب سوریه جنگید و به شهادت رسید.

وی درباره عواملی که مانع سقوط جمهوری اسلامی ایران شد خاطر نشان ساخت: فرهنگ والای ارزشی اسلامی ایرانی و شیعی ، ساختار محکم نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه در رأس و پشتیبانی بدون چون و چرای همه ی اقشار از نظام اسلامی در موانع خطر، 3 عامل مهمی است که مانع از سقوط جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان شده است.

سردار علیجان میر شکار با بیان اینکه دشمن بر روی فرهنگ و دین ما برنامه ریزی می کند گفت: دشمنان هجمه هایشان را روی ولی فقیه که همان گفتمان امام و انقلاب است و از نهضت عاشورا ریشه گرفته متمرکز کردند زیرا ولی فقیه را مانعی برای پیشبرد اهداف خود می دانند.

وی با تکیه به آیات قرآن گفت: اگر خدا و گفتمان انقلاب ناب را مدنظر داشته باشیم و در عرصه های مورد نیاز استقامت کنیم بر استکبار پیروز خواهیم شد.

وی افزود: اگر در مراسم شهید همدانی شرکت می کنیم باید خلق و خوی شهید همدانی را پیدا کنیم و اگر جایگاه شهید را بدانیم ، اجر شهید را بدست می آوریم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه باید خودمان را به نظام وحی و گفتار ائمه وصل کنیم گفت : انقلاب اسلامی ایران یک جریان است و ما توفیق پیدا کردیم خودمان را در دامان این انقلاب قرار دهیم.

وی همچنین در سخنان فرازهایی از وصیت نامه الهی سردار شهید حسین همدانی نیز بیان کرد.

شایان ذکر است مراسم اربعین سردار شهید حسین همدانی دیروز به همت پایگاه بسیج دانشجویی و ریاست دانشگاه طبری برگزار شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قصد ، دشمن ، جبهه ، فرهنگی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۴
دم بچه های بسیج دانشگاه طبری بابل گرم