طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای روز سه شنبه در سطح مدارس بروجرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ مدیر آموزش و پرورش بروجرد در آیین افتتاحیه این المپیاد در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول گفت: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با نگاه ویژه به سلامت و نشاط در مدارس و به منظور افزایش فعالیت های ورزشی دانش آموزان طراحی شده است.

ابوالفتحی افزود: این طرح با مشارکت و همیاری داوطلبانه تمام دست اندرکاران محیط های آموزشی مدارس از جمله مدیران، معاونان، انجمن اولیاء و به ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت: در راستای اجرای بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، شهرستان بروجرد نخستین افتتاحیه طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس را برگزار می کند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه دانش آموزان متولی اصلی این المپیاد هستند، افزود: افزایش انس دانش آموزان با مدرسه در این المپیاد به صورت جدی دنبال می شود.

وی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را زمینه ساز ورزش قهرمانی دانست و گفت: تمام اقشار جامعه به تربیت بدنی نیاز دارند.

ابوالفتحی افزود: قصد داریم با اجرای این المپیاد، قهرمانان ورزشی آینده در مسابقات بین المللی نخستین تجربه رفتن بر روی سکوی قهرمانی را در مدارس تجربه کنند.

وی گفت: پارسال تربیت بدنی آموزش و پرورش بروجرد، رتبه برتر اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را در مرحله استانی به خود اختصاص داد.

طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول برگزار شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.