مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با وجود مشکلات مالی ورزشکاران و هیئت های ورزشی استان در سال گذشته توانستیم 1057 مدال در رقابت های کشوری و بین المللی کسب کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با وجود مشکلات مالی ورزشکاران و هیئت های ورزشی استان  در سال گذشته توانستیم 1057 مدال در رقابت های کشوری و بین المللی کسب کنیم.

 مجتبی جوهری با اشاره به تمرکز زدایی مسابقات ورزشی از مرکز استان به شهرستان ها افزود:در صورت اعلام آمادگی مسئولین اجرایی شهرستان و ایجاد حمایت ها ، جوانرود قابلیت میزبانی مسابقات کشوری در رشته های رزمی همچون ووشو را دارد.
 
وی ادامه داد: ورزش عمومی و همگانی کم هزینه ترین و در دسترس ترین ابزار برای ایجاد نشاط، شادابی و کمک به سلامت جامعه است و همه باید در این عرصه مشارکت جدی داشته باشند.
 
جوهری ورزش روستاها و بخش ها و همچنین همگانی کردن ورزش در میان اقشار مختلف، منطقه ای شدن مسابقات ورزشی و استعدادیابی ورزشی بر اساس آمایش سرزمین و موقعیت جغرافیایی شهرستان ها و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره ها در مناطق روستایی و بخش ها را از جمله رویکردهای این اداره کل در 18 ماه اخیر ذکر کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.