به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سیاوش شهبازی: تنها دو سال از عمر تشکیل معاونت تجاری شرکت مخابرات می گذرد که این معاونت نقطه تماس مشتریان به شمار میرود.
وی با بیان تلاشهای معاونت تجاری مخارات آذربایجان شرقی افزود:باید به اندازه هزینه های مردم خدمات به آنان ارائه شود
شهبازی گفت: برای مشتریان بزرگمان همچون دانشگاه تبریز که 250 مگابایت پهنای اینترنت دارند، سامانه 3131 راه اندازی شده که مشکلات آنان از طریق سامانه پیگیری می شود .
وی از وجود 300 هزار مشترک اینترنت ADSL در استان خبر داد و افزود: تقریبا یک میلیون و 500 هزار نفر مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد. همچنین به 100 هزار نفر از هم استانی ها هم از طریق دیگر شرکتها اینترنت ارایه می شود.