دو طرح هادی روستایی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دو طرح هادی روستاهای یاسه چای و صادق آباد شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح هادی روستای یاسه چای با 762 نفر جمعیت و حدود 240 خانوار، در طول سه سال اجرا و برای انجام آن یک میلیارد و 680 میلیون ریال هزینه شد.

سهراب رئیسی افزود: 130 جلد سند روستایی نیز در این طرح صادر شد.

وی اضافه کرد: طرح هادی روستای صادق آباد با جمعیت حدود 380 نفر نیز به مدت یکسال و با اعتبار یک میلیارد و 140 میلیون ریال اعتبار اجرا شد.

رئیسی ادامه داد: در طرح هادی روستای صادق آباد هم 164 جلد سند روستایی صادر شد.

به گفته وی؛ از بدو تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون 273 طرح هادی با 631 میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار در استان چهارمحال و بختیاری اجرا و 683 طرح هادی نیز تهیه و بازنگری شده است.

رئیسی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری 748 روستا دارد که از این تعداد 539 روستا بالای 20 خانوار بوده و طرح هادی تمامی این روستاها تهیه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بمنظور افتتاح دو طرح هادی روستایی و فاز 2 مسکن مهر شهر فرادنبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.