دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: همایش‌های جهان بدون آمریکا، مساوی دروغ و بزرگتر از فریب" از برنامه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رویکرد استکبارستیزی است که در مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان حامد علامتی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: همایش طلایه‌داران هرساله با هدف انگیزه‌بخشی به دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی و آموزش به آنها برای حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و نیز انسجام‌بخشی به انجمن‌های اسلامی مدارس، در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی رویکرد امسال انجمن‌های اسلامی را استکبارستیزی دانست و افزود: سعی بر این است که تمام برنامه‌هایی که توسط دانش‌آموزان برگزار می‌شود با محوریت استکبارستیزی و با روحیه حماسی باشد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در راستای رویکرد استکبارستیزی انجمن‌های اسلامی تدارک دیده شده، برگزاری نمایشگاه ارائه کارنامه سیاه آمریکا علیه ملت ایران، ملت آمریکا و سایر کشورهای دنیا است که دانش‌‌آموزان با خلاقیت‌های خود، این جنایت‌ها را در مدارس به تصویر می‌کشند.

علامتی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی این است که دانش‌آموزان تصمیم‌ساز هستند و بدین شکل خلاقیت‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام/ش

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.