6 سانداکار تيم ملی ووشوی کشورمان برای کسب مدال طلای سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی عصر امروز(چهارشنبه) به مصاف حريفان می روند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  صديقه دريايی، مريم هاشمی و شهربانو منصوريان در سانداي بانوان و امير فضلی، حميدرضا قلی پور و محسن محمدسيفی در ساندای مردان با غلبه بر حريفان خود به ديدار نهايي مسابقات قهرماني جهان راه يافتند.

عصر امروز در بخش سانداي مردان محسن محمدسيفی سانداکار وزن منفی 70 کیلوگرم کشورمان با علي اوه از ترکيه،همچنین امير فضلي سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان با ميترو باتوک از اوکراين و در نهایت حميدضا قلي پور سانداکار وزن منفی 90 كيلوگرم با ايليا ويرچينا از بلارروس مبارزه خواهند کرد.

همچنين بانوان سانداکار کشورمان که به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند طبق این برنامه به مصاف حريفان خود مي روند. صديقه دريايي سانداکار وزن منفی 60 کیلوگرم با مريا مانالو از اندونزي( میزبان)، شهربانو منصوريان در وزن منفی 65 کیلوگرم با هرگي باکايدان از فيليپين و همچنین مريم هاشميسانداکار وزن منفی 70 کيلوگرم کشورمان با ورونيکا کاتانووا از جمهوري چک برای کسب نشان طلا به رقابت می پردازند.

گفتنی است: سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان که از روز شنبه 23 آبان با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتاي اندونزي آغاز شده است، عصر امروز به پايان خواهد رسيد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار