بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل محرومیت نمی‌تواند در مقابل تیم تراکتورسازی در هفته دوازدهم مسابقات لیک برتر آبی پوشان را همراهی کند.

حاج محمدی محروم شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبی پوشان پایتخت امروز ساعت 12:30 پشت درهای بسته تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
 
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال خوزستان خواهد رفت.
 
بازیکنان امید به تمرینات بازگشتند
 
 بازیکنان تیم فوتبال استقلال که برای انجام اردو و دیدارهای تدارکاتی در تیم ملی امید حضور پیدا کرده بودند از امروز تمرینات گروهی خود را با آبی پوشان انجام خواهند داد.
 
روزبه چشمی، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی سه ملی پوش هستند که از امروز در تمرینات حضور خواهند یافت تا خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان مهیا سازند.
 
دردسر جدید برای امین حاج محمدی
 
امین حاج محمدی مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل درخواست حق رشد از سوی باشگاه سایپا نمی‌تواند در برابر تیم فولاد خوزستان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان برود و تا زمانی که این مساله و پرداخت حق رشد صورت نگیرد حاج محمدی در برابر تیم فولاد محروم خواهد بود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.