به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از قزوین ؛ هفتاد نفر از معلمان وسرگروه های آموزشی استان در این کارگاه شرکت کردند.
معاون اموزش ابتدایی استان گفت : در این کارگاه نماینده مناطق برای تدریس کارگاههای منطقه و نواحی آموزش دیدند .
طاهرخانی اصلاح بهسازی مستمر آموزش با تمرکز و توجه به فرایند یادگیری دانش اموزان را یکی از اهداف درس پژوهی دانست .
وی اضافه کرد : درس پژوهی نیاز به تعیین زمان برای برنامه ریزی، مشاهده و بحث درباره درس مورد پژوهش معلمان داردکه می تواند در ساعات مدرسه و یا خارج از مدرسه برنامه ریزی شود .
درس پژوهی یک رویکرد توسعه حرفه ای با پژوهش مشارکتی در کلاس درس است که درآن معلمان با یکدیگر برای تدوین طرح درس ، اجرا و مشاهده نتایج ان در جهت بهبود یادگیری دانش اموزان همکاری و مشارکت می کنند.
انتهای پیام/ش