آصفری در دانشگاه علامه طباطبایی:

دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا به راحتی از بین نمی‌رود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا به راحتی از بین نمی‌رود.

پایگاه نظامی شیخ عیسی در تیررس موشک‌های ایرانیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن آصفری دبیر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست پسابرجام و اصول انقلابی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  پایگاه‌های نظامی آمریکایی از حمله به پایگاه‌های نظامی شیخ عیسی در تیررس موشک‌های ایرانی است.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا در طول 37 سال اخیر و تلاش این کشور برای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران گفت: دیوار بی اعتمادی بین ایران و آمریکا به راحتی از بین نمی‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان دخیل بودن آمریکا در اتفاقات سوریه به علت حمایت این کشور از محور مقاومت گفت: اینکه زمزمه‌هایی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که در برخی توافق باید حزب‌الله و استکبارستیزی را کنار بگذاریم قابل قبول نیست و ما به حمایت از جنبش‌های آزادی بخش و مقابله با استکبار ادامه می‌دهیم.
آصفری اهتمام به منطقه غرب آسیا روابط با همسایگان را مهم برشمرد و تصریح کرد: تلاش برای بالا بردن پرچم سفارت آمریکا اشتباه است.

وی گفت: باید سعی کنیم در منافع ملی اختلاف نظر نداشته باشیم و در اجرای برجام مراقب باشیم که همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نگذاریم و برنامه جامع اقدام مشترک نه یک فتح‌الفتوح و نه یک شکست بزرگ است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا ضد ایران تلاش برای تجزیه سوریه و عراق با اشاره به تلاش کمیسیون برجام در جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: کمیسیون برجام گزارشی دقیق و صحیح تهیه کرد اما توقع از دولت این بود که لایحه تقدیم مجلس کند و اینگونه نشد و البته کمیسیون همه این مسائل را بررسی کرد.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار