قزوین؛

طرح ارتقاء سطح ايمنی موتورسواران در شهرستان آبيك اجرا شد

معاون حمل ونقل اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان قزوین گفت: به مناسبت هفته ايمنی و گرامیداشت يادمان قربانيان سوانح رانندگی همايش طرح ارتقاء سطح ايمني راكبان موتورسيكلت در شهرستان آبيك برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛در اين همايش که  با حضور۲۰۰ نفر از راكبان موتورسوار شهرستان آبيك و روستاهاي تابعه در سالن مجتمعد باران آبیک برگزارشد موتورسواران با نحوه آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی و ايمنی موتورسيكلت و استفاده از کلاه ایمنی آشنا شدند.

در اين همايش احمد رضا فقيهی با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد در گروههای سنی مختلف گفت: اجرای طرح ارتقاء سطح ایمنی  راکبان موتورسيكلت به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتور‌سواران در جاده‌ها به ویژه در راههای روستایی اجرا شده است.

وی افزود: بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را موتورسواران تشکیل می‌دهند که یکی از اهداف اجرای این همايش آشنايی این افراد با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادف و تلفات است.

فقيهي یاداورشد: امیدواریم موتورسواران شهرستان آبيك با فرا گرفتن آموزشهای لازم نسبت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی اهتمام بيشتری داشته باشند.

در ادامه اين مراسم سرگرد حدادي رئيس پليس راهور شهرستان آبيك درارتباط با رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی، نحوه استفاده از كلاه ايمنی، توجه به خطرات و آسيب های اجتماعی ناشي از سوانح رانندگی و وضعیت راكبان موتورسيكلت و تخلفات اين حوزه در شهرستان آبيك گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.