عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: یک‌هزار شرکت ایتالیایی و هیئت‌های تجاری در قالب گروه‌های 250 نفره از هفته آینده وارد کشورمان خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرموذن در بیست و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یک‌هزار شرکت ایتالیایی و هیئت‌های تجاری در قالب گروه‌های 250 نفره از هفته آینده وارد کشورمان خواهند شد که این هیئت بعد از ورود به کشورمان به استان‌های مختلف سفر خواهند کرد تا در حوزه سرمایه‌گذاری صنایع کوچک رایزنی‌هایشان را انجام دهند.

وی گفت: به تدریج و با ورود هیئت‌های سرمایه‌گذاری، تجاری و اقتصادی خارجی به کشور، استان اردبیل نیز شاهد حضور این هیئت‌ها خواهد بود.

پیرموذن با بیان اینکه در این دو سال علی‌رغم تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی نامناسب با تلاش استاندار اردبیل در قالب دولت تدبیر و امید گشایش خاصی در رفع موانع بخش خصوصی ایجاد شده است، افزود: ما امروز خوشحال هستیم که یک استاندار حامی سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی داریم که نگاه خاصی به رفع مشکلات و موانع در این حوزه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: دوران پساتحریم دوران شکوفایی و ارتقای توانمندی اقتصادی استان اردبیل خواهد بود که قطعا همه می‌توانیم از وجود ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور و مشارکت فعالانه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.