اعضای کمیته های برگزاری دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان به میزبانی منطقه آزاد اروند در خرمشهرمعرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت : برای برگزاری این رقابت ها شش کمیته فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، انتظامی، پزشکی، مالی و جذب منابع و دبیرخانه در نظر گرفته شده است.

امین صابری با اشاره به اینکه مدیریت کمیته فنی برای انجام امور پذیرش، اسکان، تغذیه و برگزاری مسابقات، به فدارسیون کشتی کشور سپرده شده و کمیته پشتیبانی که وظیفه ایاب و ذهاب، تامین آب، برق، گاز، مخابرات و فراهم کردن زیر ساخت ها را برعهده دارد به شهرداری خرمشهر واگذار شده است افزود: کمیته روابط عمومی که وظیفه اطلاع رسانی، برگزاری نمایشگاه و مستند سازی را برعهده دارد به صدا و سیمای مرکز آبادان داده شد.

وی گفت: کمیته مالی و جذب منابع مالی به دبیرخانه سازمان منطقه آزاد اروند و کمیته دبیرخانه نیز برعهده اداره ورزش و جوانان خرمشهر است.

رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر تصریح کرد:سالن خلیج فارس محل برگزاری این رقابت ها دارای نواقصی است که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در حال تجهیز است.

در این رقابت ها تیم هایی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان و سوریه و چهار تیم داخلی مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، شهدای هفتم تیر تهران و یک تیم بومی از استان خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.